TeleBank: +36 1 510 0527
×
 

Gránit eBank applikáció

„A mobilom a bankfiókom”

mire megy el az a sok pénz?

Egy érintés és kiderül.
Gránit mobilbank költéselemzővel.

a mobilod a bank-
fiókod.

MIÉRT A GRÁNIT eBANK?

  • Mert a pénzügyeidet bankfiókba járás nélkül egyszerűen és
    kényelmesen intézheted;
  • mert biztonságban van a pénzed, egy gombnyomással zárolhatod
    a kártyádon lévő egyenleget a mobilodon;
  • mert a pénzügyeidet diagramokon keresztül elérheted egy
    gombnyomással a mobilodon;
  • mert a mobiloddal tudsz fizetni az érintéses terminálokon
    Apple Payjel vagy a díjnyertes Gránit Pay megoldással;
  • mert egyszerűen átutalhatsz a mobilodon;
  • mert néhány érintéssel lekötheted a betétedet a mobilodon.
Ügyfél szeretnék lenni

Töltsd le a Gránit Bank eBank applikációját

és legyen a mobilod a bankfiókod!

Részletes útmutató
  • Töltsd le és telepítsd a Gránit eBank mobilalkalmazást a Google Play-en vagy az AppStore-on keresztül.
  • Regisztrálj a netbankos telefonszámoddal, mert az eBank aktiválásakor erre a számra fogsz SMS-t kapni.
  • A megadott mobilszámra SMS-ben érkező 6 jegyű kódot (regisztrációs kód) írd be az üres mezőbe. (Tipp: jegyezd fel az SMS-ben érkező kódot, majd lépj vissza a Gránit eBank applikációba. Ha nem kapod meg az SMS-t, ellenőrizd a megadott telefonszámot, ha elrontottad, válaszd a „Másik telefonszámot adok meg” lehetőséget.) Őrizd meg a kódot, mert az eBank aktiválása során még szükség lesz rá!
  • Most meg kell adnod a későbbiekben általad használni kívánt 6 jegyű mPIN kódot az applikációba való belépések és a tranzakciók jóváhagyásához.
  • A tranzakciók elvégzéséhez mindig szükséged lesz az mPIN kódra, de az eBankodba történő belépéshez lehetőséged van az mPIN kód megadása helyett Touch ID-val (ujjlenyomattal) vagy Face ID-val is belépni, amennyiben készüléked alkalmas rá.
  • Az e Bank telepítéséhez be kell lépned a NetBankba, ehhez nyomd meg a képernyő tetején megjelenő piros üzenetet.
  • Nyomd meg a biztonsági tájékoztató alján elhelyezkedő „Tovább” gombot.
  • Add meg a Netbankodhoz használt Felhasználói azonosítót és a Bejelentkezési jelszót!*
    *2019. szeptember 14-től Magyarországon is kötelezővé válik az úgynevezett „erős ügyfél-hitelesítés”, amelyet az Európai Unió PSD2 irányelve ír elő. A bejelentkezéshez az eddigi adatok (felhasználónév és belépési jelszó) mellet szükség lesz a GRÁNIT Bank által SMS-ben elküldött egyszer használatos jelszó (megerősítő kód) megadására is.
  • A sikeres NetBank bejelentkezést követően nyomd meg a „Gránit eBank aktiválása” menüpontot
  • Ezután a korábban SMS-ben küldött 6 számjegyű regisztrációs kódot írd be a „Regisztrációs kód” mezőbe és kattints a „Megbízás aláírása” gombra.
  • A szükséges SMS jelszót arra a telefonra küldi a Bank, amely telefonszámot megadtál. Az SMS elolvasásához lépj be Üzeneteidbe, jegyezd fel a kódot, majd azt írd be a megjelölt mezőbe. Amennyiben az ebben a fázisban megkapott SMS elolvasása után a telefonod valamilyen ok miatt nem engedi meg a NetBankba történő visszalépést, lépj a böngészőbe (iOS készülékeken ez a Safari, Androidos készülékeken a Google Chrome vagy az egyéb, alapértelmezettként beállított böngészőbe) és látni fogod az előzőleg megnyitott NetBank-felületet, ahova írd be azt a 8 számjegyű SMS-ben kapott kódot, amelyet legutóbb a banktól kaptál (a kód beírására 5 perc áll a rendelkezésedre), majd kattints a „Bankba küld” gombra!
    A megbízás sikeres beküldésének visszaigazolását követően pár percen belül megtörténik az eBank alkalmazás aktiválása, melyről már díjmentes iSMS-t kapsz az applikációban. Most már letöltötted az eBanki applikációt, a továbbiakban azt eredményesen használhatod, csak az mPin kódot jegyezd meg, mert azt minden tranzakció esetén kérni fogja a Bank. Amennyiben elakadnál a folyamatban, a marketing@granitbank.hu címen jelezd, mi pedig hamarosan jelentkezünk és segítünk!


A Gránit eBank
egyszerű, kényelmes, innovatív

Az alkalmazásban elérhető funkciók:

Pénzügyeim
Az első mobilbanki alkalmazásba épített költéselemző Magyarországon!

Legyél tudatosabb a pénzügyeidben! Tartsd kézben a költéseidet!
 
  • Költéseidet és bevételeidet mindig napra készen követheted és elemezheted!
  • A kártyás vásárlások adatai automatikusan betöltődnek a grafikonokba.

Átutalás
Intézd a forint és deviza átutalásaidat a mobilodról!

Kezedbe adjuk a pénzügyeidet! Utalj könnyedén a mobilodról!
 
  • Utalj gyorsan és biztonságosan, néhány érintéssel azoknak, akiknek már utaltál.
  • Az utalás címzettjét egyszerűen kiválaszthatod a legördülő menüből!

Betétkezelés
Intézd a betétlekötést a mobilodról!

Takaríts meg egyszerűen!
 
  • Nyiss egy érintéssel megtakarítási számlát vagy kösd le pénzed a vonzó kamatozású GRÁNIT betétek egyikébe!

GRÁNIT PAY
Fizess egy érintéssel, új stílusban, a mobiloddal!

Újgenerációs mobilfizetés - először Európában
 
  • NFC-képes androidos okostelefonokra
  • GRÁNIT bankszámlához kapcsolódó bankkártyákra

LOCK
Szeretnéd biztonságban tudni a pénzed?

Zárold és oldd fel a bankkártyádat egy érintéssel!
 
  • A bankkártya ideiglenes zárolása, amellyel bárhol, bármikor és ingyenesen blokkolhatod, majd tetszőleges időpontban újra aktiválhatod bankkártyádat.

LIMITBEÁLLÍTÁS
Gyors és egyszerű limitállítás

Módosítsd a napi bankkártya-limiteidet azonnal, bárhol egy érintéssel!
 
  • Bárhol, bármikor és ingyenesen módosíthatod a GRÁNIT bankártyá(i)d napi készpénzfelvételi és vásárlási limitjeit.

iSMS
Ingyenes banki üzenetek

Csökkentsd számlaköltségeidet az ingyenes banki üzenetekkel!
 
  • Beállíthatod, hogy internetalapú, ingyenes iSMS-ként vagy szokványos banki SMS-ként kapjd meg a számlamozgásról és a bankkártya műveletekről érkező banki üzeneteket.

VideóBank
Személyes ügyintézés bárhonnan!

Azonnali bankszámlanyitás és ügyintézés videóchat-tel bárhonnan
 
  • Lépj kapcsolatba ügyintézőnkkel webkamerán keresztül akár mobilon, akár laptopon és élvezd a személyes ügyintézés kényelmét.

Tudj meg többet
a szolgáltatás használatáról!

Hogyan használhatom a szolgáltatást?

1. Telepítsd okostelefonodra a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást
 

Kattints az vagy a ikonra.


2. Regisztrálj telefonszámoddal

A regisztrációt azzal a telefonszámoddal végezd el, amelyik a Gránit NetBank felhasználódhoz is tartozik és kérünk vedd figyelembe, hogy csak arra a telefonszámra kapsz iSMS üzeneteket a GRÁNIT eBank alkalmazással, amelyre eddig a hagyományos SMS-eid érkeztek. Ha megváltozott a telefonszámod, kérjük, jelezd ezt szabad formátumú levélben a GRÁNIT NetBankon keresztül, vagy fáradj be személyesen az Ügyfélszolgálatunkra.


3. Aktiváld NetBankodban a szolgáltatást a GRÁNIT eBank aktiválása menüpontra kattintva

Lépj be a GRÁNIT NetBankba és válaszd a bal oldali menüsor alján található GRÁNIT eBank aktiválása menüpontot és aktiváld a GRÁNIT eBank mobilalkalmazást a legördülő menü „Új eBank regisztráció aktiválása” menüpont választásával. A regisztrációs kód mezőbe írd be a GRÁNIT eBank mobilalkalmazás regisztrálásakor a mobilkészülékedre kapott 6 számjegyű kódot. Az aktiválást írd alá hagyományos SMS-ben érkező aláíró kóddal, majd küldd el a Bank felé.

 

Ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltétellel! Az alkalmazás letöltéséhez legalább Android 4.3-as (Pay funkcióhoz 4.4-es), illetve iOS 10.0-ás verzió szükséges. Az alkalmazás root-olt, jailbrake-elt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.

Hogyan érem el az új verziót, ha már használom az eBank app-ot?

Amennyiben engedélyezted a mobiltelefonodon az alkalmazás automatikus frissítését nem kell semmit sem tenned, az automatikus frissítés után az új verziót már használni is tudod. Ha nincs engedélyezve, akkor a frissítés érkezéséről szóló tájékoztatásnál engedélyezni kell az app frissítését.

Mire van szükségem a szolgáltatás használatához?

1. GRÁNIT NetBank szolgáltatásra

A szolgáltatást biztonsági okokból a GRÁNIT NetBank felületen lehet aktiválni. Ha eddig nem használtad a GRÁNIT NetBank szolgáltatást és segítségre van szükséged vagy elfelejtetted felhasználóneved illetve jelszavad hívd a GRÁNIT TeleBankot (+36 1 510 0527)!


2. Ingyenes banki üzenetek fogadásához a GRÁNIT SMS szolgáltatásra

Amennyiben szeretnéd, hogy a banki üzeneteid ingyenesen érkezzenek meg a GRÁNIT eBank mobilalkalmazásba, akkor igényeld GRÁNIT SMS szolgáltatásunkat. Ha még nincs GRÁNIT SMS szolgáltatásod, akkor a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBank szolgáltatáson keresztül (postaláda menüpont> szabad formátumú levél) igényelheted, illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon.


3. Okostelefonra

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android (legalább 4.3) vagy iOS (legalább 10.0) rendszerű készülékekre telepíthető. Más rendszerű mobilkészülékekre, vagy laptopra, notebookra nem tölthető le az alkalmazás. Az alkalmazás root-olt vagy gyenge biztonságú telefonon - biztonsági okokból - nem működik.


4. GRÁNIT eBank mobilalkalmazásra

A GRÁNIT eBank mobilalkalmazás Android vagy iOS operációs rendszerre tölthető le. Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák.


5. Élő internetkapcsolatra a mobilkészülékeden

Amennyiben nem kapcsolódsz az internethez, akkor a bankkártyakezelési funkciók nem használhatóak, illetve banki tranzakcióidról hagyományos SMS formájában értesülsz. Az SMS-ek után a Bank a Te bankszámlacsomagodra vonatkozó Hirdetmény szerinti díjat számítja fel.

Milyen banki üzeneteket kaphatok ingyenes iSMS-KÉNT?

  • Napi számlaegyenleg értesítő
  • Jóváírás a bankszámládon
  • Terhelés a bankszámládon
  • Bankkártyás fizetés vagy készpénz felvétel
  • A GRÁNIT VideóBank belépésről küldött banki üzenetet.
 

A jóváírások, terhelések és bankkártyás tranzakciók esetében meghatározható egy értéklimit, amely alatti tranzakciókról nem kívánsz üzeneteket kapni. Ezek a beállítások bármikor módosíthatóak a GRÁNIT TeleBankon (+36 1 510 0527), vagy a GRÁNIT NetBankon keresztül (postaláda menüpont > szabad formátumú levél), illetve személyesen az Ügyfélszolgálatunkon. A GRÁNIT Üzenő mobilalkalmazással ezeken kívül még értesülhetsz a Bank aktuális újdonságairól és akcióiról is.

Mennyibe kerül a Gránit eBank és a Gránit iSMS szolgáltatás?

Teljesen ingyenes!
Amennyiben éppen nincs internet kapcsolatod, vagy a banki üzenetküldő központ más okból nem tudja elérni a telefonon futó GRÁNIT eBank alkalmazást, úgy hagyományos SMS-ben is kiküldjük az üzeneteidet, a vonatkozó Hirdetmény szerinti SMS díjának felszámítása mellett.

Hogyan győződhetsz meg arról, hogy az alkalmazás megfelelően működik?

  • Megkaptad a sikeres regisztrációról szóló SMS-t ezzel a tartalommal: "Gratulálunk! Sikeresen regisztráltad a telefonszámodat. Majd megkaptad az üzenetet a mobilapplikáció aktiválására is ezzel a tartalommal: A mobilapplikáció regisztrációjának aktiválásához kérjük, lépj be a NetBankba! "
  • Javasoljuk, hogy az alkalmazás – legalább a háttérben - folyamatosan fusson a készülékeden.
 

Kérjük, figyelj az alábbiakra:

Ahhoz hogy üzeneteidet ingyenes iSMS-ben kapd, fontos, hogy a banki tranzakciót követően legyen internetkapcsolatod! A bankkártyakezelési funkciók is csak élő internetkapcsolat mellett működnek. Internetkapcsolat ellenőrzésének legegyszerűbb módja, hogy a mobilkészüléked böngészőjében megnyitsz egy internetes oldalt, például bankunk weboldalát: www.granitbank.hu

 

Fontos figyelmeztetések Apple készüléket használók számára:

 
  1. Amennyiben iOS készüléked értesítő sávjában (notification bar) iSMS üzenet érkezését látod, kérjük lehetőség szerint néhány percen belül nyisd meg az üzenetet. Ennek hatására a GRÁNIT eBank alkalmazás elindul, melyet a Bank központi számítógépe érzékel, és így nyugtázza az üzenet fogadását. Ennek hiányában a Bank – a mobiltelefonok működési korlátja miatt – nem minden esetben értesül arról, hogy megkaptad az üzenetet, így – amennyiben engedélyezted a banki SMS érkezését is – azt a Bank rendszere rövid várakozási idő után hagyományos SMS-ben is elküldi. (A hagyományos sms-ben küldött üzenetek után a hirdetményben közzétett díj kerül felszámításra.) A GRÁNIT eBank iOS verziójának használata esetén – szintén az IOS operációs rendszer működési jellege miatt - szokásos sms küldéshez képest hosszabb időbe telhet az üzenet megérkezése.
  2. Kerüld a GRÁNIT eBank alkalmazás kényszerített leállítását, mert ennek hatására a telefon átmenetileg blokkolja a további iSMS üzenetek fogadását. Amennyiben az alkalmazást ilyen módon állítottad le, akkor azt kérjük, indítsd el újra, hogy az iSMS üzenetek automatikusan megérkezhessenek.
  3. Kérjük, figyelj arra, hogy a GRÁNIT eBank alkalmazás számára a Beállítások/Értesítések/GránitBank menüpontban található összes értesítési mód engedélyezve legyen.
  4. Előfordulhat, hogy az iOS rendszer, vagy - wifi használat esetén - egy helyi hálózati eszköz (router) blokkolja az üzenetek megérkezését. Abban az esetben, ha nem érkeznek meg az iSMS üzenetek, akkor kérjük, próbáld ki az alábbiakat:
    • A telefonon a wifi kapcsolat ki,-és visszakapcsolása.
    • A telefon akkumulátorának feltöltése, mert alacsony akkumulátorszint mellett a készülék operációs rendszere blokkolhatja az üzenetek megérkezését.
 

Az alkalmazás használatának részletes feltételeit a GRÁNIT eBank Felhasználási feltételek, az Elektronikus Bankszolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és a Hirdetmény az Elektronikus szolgáltatásokról szóló dokumentumok tartalmazzák. Az alkalmazás részletes használati útmutatója: ITT

Részletes használati útmutató itt